سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، سرپرست این مرکز آموزشی درمانی در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.  متن پیام دکتر سعید عباسی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

عید سعید قربان، یادآور قربانی شگفت‌انگیز و رویداد شگفتی‌ساز و بی‌نظیر در تاریخ است که حضرت ابراهیم (ع) در یک امر و آزمایش الهی، به آن ذبح عظیم مامور شد تا نماد بزرگ بندگی و اطاعت الهی برای تمامی ابنا بشر باشد.

حکمت‌ها و مضامین بلندی در فلسفه عید قربان وجود دارد و این ایثار و گذشت، نمادی برای مؤمنانی است که قصد طی‌کردن راه حقیقت، تعالی و عروج به مدارج عالیه است که بدون گذر از امتحانات الهی و قربانی‌کردن هوای نفس امکان‌پذیر نیست.

 حقیقت سنّت عید قربان تقرّب به خدا و پرهیزکارى است؛ زیرا روح و قلب آدمى در دنیا با آرزوها و هوس‌ها آلوده مى‌گردد و با قربانى کردن حیوانى، در حقیقت، حیوانیّت هواى نفس و دیو طمع را از بین مى برد.

اینجانب عید سعید قربان را  محضر شریف تمامی مسلمانان، ملت مومن ایران اسلامی و شهروندان عزیز بویژه همکاران خدوم و متعهد این مرکز آموزشی درمانی تبریک گفته و بهروزی، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

                                                                                                     دکتر سعید عباسی

                                                                                      سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج

تصاویر پیوست